سفر زمینی به ترکیه - روز پنجم - روز ششم

روز پنجم

بعد از استراحت یه تاکسی گرفتیم و رفتیم شهر تاریخ افسوس در 20 کیلومتری کوش آداسی ازدحام توریست ها به حدی بود که بسختی میشد توسایت راه رفت بلیط 20 لیر بود و بعد راه افتادیم تو شهر خیلی زیبا بود همه تور لیدر داشتن الا ما ! به هرحال کلی چرخیدیم تو سطح این شهر و از نقاط مختلف شهر بازدید کردیم که گل سر سبد اونها کتابخانه افسوس بود که جزو معدود ساختمانهایی بود که دو طبقه سر در ورودیش سالم بود. بعد از بازدید به هتل برگشتیم و کنار استخر و دریا استراحت کردیم تا پاسی از شب واقعا ساحل زیباست و البته ترکها هم خوب رسیدگی کردن و تاسیسات و فضا سازی های خوبی کردن...

روز ششم

صبح رفتیم پارک آبی و تا ساعت 5 بعد از ظهر اونجا بودیم واقعا" عالی بود امکانات هم خوب بود هرچند کمی گرون بود 58 لیر برای ورودیه و برای خورد و خوراک هم جداگانه باید هزینه میکردن حتی یه بطر آب 1.5 لیتری رو که من میخواستم داخل ببرم از من گرفتن و گفتن موقع خروج تحویل میدیم! عصری با یه خستگی دوسداشتی رسدیم هتل و کنار ساحل استراحت کردیم... به همه توصیه میکنم حتما" پارک آبی برید

مسئول تور برنامه دیسکو گذاشته بود که اصلا" برای ما جاذبه نداشت! اونایی هم که رفته بودن شاکی بودن...