سفر زمینی به ترکیه - روز هفتم

روز هفتم

خوب از امروز پروژه برگشت به وطن آغاز میشه....

خوب مقصد اول مارماریس بود برای ناهار حدود 200 کیلومتر راه طی کردیم تا برسیم متاسفانه قصد داشتیم بدروم رو هم ببینیم ولی چون جادش یه طرفه بود و باید 70 کیلومتر میرفتیم و برمیگشتیم منصرف شدیم... خلاصه برای ناهار رسیدم ماماریس جاده هم خوب بود و دو بانده واقعا" ساحل زیبایی بود و پلاژ فوق العاده ای داشت جون میده برای استراحت مطلق البته بگم جاذبه تاریخی نداره و فقط پلاژ و ساحل خوب و رستوران های خوب میبینی که همه آماده خدمت هستن. ناهار مطبوعی خوردیم تنی به آب زدیم و حرکت به سمت آنتالیا رو شروع کردیم 350 کیلومتر داشتیم تا آنتالیا راه هم خوب بود و اکثرا" 2 بانده بود عصری رسیدیم آنتالیا ! اینجا نسبتا بزرگه و من راستش نپسندیدم پر مرکز خرید و از همه چی بدتر سیستم خیابان ها مدوره و هی آدم گم و گور میشه ما پیاده به بافت سنتی شهر و داخل قلعه شهر رفتیم و از کوچه پس کوچه ها و رستورانها و مغازه های جور و واجور اونجا بازدید کردیم واقعا زیبا بود و البته همون جا هم یه پانسیون کوچیک پیدا کردیم برای شب مانی با صبحانه 45 لیر . پر سه رسوندن ماشین به مقابل پانسیون واقعا" به اندازه مارماریس تا آنتالیا من و عذاب داد و جالب اینکه کسی نمیتونست درست آدرس بده خلاصه به سختی و پرسان پرسان راه پر پیچ و خم رو رفتیم تا جلو پانسیون و بعد برای شام به داخل شهر رفتیم و نهایتا برای استراحت به پانسیون برگشتیم